Aktuality
Implementace funkčnosti Cenové akce v Léčebných lázních Jáchymov
V květnu 2018 byla realizována implementace funkčnosti Cenové akce v rámci LBIS/4G subsystému Ubytovací agenda ve společnosti Léčebné lázně Jáchymov a.s.. Funkčnost umožňuje operativní úpravy standardních ceník. Je možné provádět procentuální i absolutní změny cen dle požadavků uživatele. Navíc se pro každou cenovou akci dají nastavit pravidla pro její automatický výběr v rámci pobytu klienta. Funkčnost Cenové akce významným způsobem zjednodušuje a zrychluje proces stanovení ceny pobytu, a i vlastní [...]
Školení „Nastavení a řešení GDPR v LBIS/4G“
V týdnu od 14.5.2018 proběhla ve společnosti LAURYN v.o.s. dvě školení na téma "Nastavení a řešení GDPR v LBIS/4G". V rámci školení byly řešeny otázky nastavení GDPR v systému LBIS/4G: kategorie osobních údajů, účely zpracování osobních údajů, retence, anonymizace a další související témata s osobními údaji a GDPR. Účastníci kladně hodnotili celou organizaci školení a celkový způsob řešení GDPR v LBIS/4G.
Implementace LBIS/4G v hotelu CORSO
Byla realizována implementace systému LBIS/4G subsystémů Ubytovací, Zdravotní, Rehabilitační, Stravovací a Skladová agenda v lázeňském hotelu CORSO, Karlovy Vary.
Webinář „Novinky v LBIS/4G verze 18.1.“
Ve čtvrtek 26.4.2018 od 14:00 do 15:00 se koná webinář, na kterém budou představeny zajímavé funkce LBIS/4G v nové verzi 18.1. Vaši účast potvrďte, prosím, e-mailem kolegyni Janě Polákové (jana.polakova@lauryn.cz) do úterý 24.4.2018. Pro účast na webináři potřebujete pouze PC připojené k internetu s reproduktory a mikrofonem. V případě dotazů na technické zabezpečení kontaktuje kolegu Petera Polehnu (peter.polehna@lauryn.cz). Odkaz pro přihlášení k webináři Vám bude poslán ve čtvrtek 26.4.2018 v [...]
Integrace LBIS/4G s čtečkou dokladů
V březnu 2018 byla nasazena v lázeňském hotelu Venus, Karlovy Vary čtečka dokladů komunikující s LBIS/4G Ubytovací agenda. V praxi integrace funguje takto: Při nástupu klienta k pobytu pracovník recepce načte pomocí čtečky informace z dokladu (občanský průkaz, pas) uvedené v jeho strojově čitelné zóně. Načtené údaje z dokladu se následně uloží do karty klienta. Hlavní přínosy této funkčnosti je zrychlení odbavení klienta a i přesný a bezchybný záznam údajů [...]
Integrace LBIS/4G s telefonní ústřednou
V březnu 2018 byla realizována ve společnosti Lázně Libverda a.s. rozsáhlá integrace systému LBIS/4G Ubytovací agenda s telefonní ústřednou. Integrace byla realizován v těchto třech oblastech: Automatické načítání realizovaných telefonních hovorů na účet klienta. Označení uklizenosti pokoje. Pokojská zavolá z uklizeného pokoje na definované telefonní číslo. Toto je následně přeneseno do LBIS/4G Ubytovací agenda jako informace o uklizení daného pokoje. Zadávání čerpání minibarů na pokoji. Pokojská zavolá z daného pokoje [...]