Aktuality
Systém LBIS/4G je certifikován na novou verzi komunikace s NCZI
Dne 20.1.2021 proběhlo úspěšné ověření splnění aktuálních legislativních požadavků ve spolupráci s NCZI (Národné centrum zdravotnických informácií). Systém (software) pro lázně, kúpele a rehabilitace LBIS/4G od verze 20.4 tak splňuje všechny požadavky pro připojení k národnímu zdravotnickému informačnímu systému (NZIS), tj. k systému eZdravie na Slovensku. Kromě odesílání propouštěcích zpráv z léčení (bylo již součástí původní verze eZdravie) je nově možné: odesílat průběžně rozpracovanou propouštěcí zprávu, poté finální verzi lékařské propouštěcí zprávy vyhledat a [...]
PF 2021
Všem našim obchodním partnerům, kolegům a přátelům přejeme krásné Vánoce a pohodový vstup do roku 2021. Tým společnosti LAURYN s.r.o.
Setkání uživatelů LBIS/4G
V letošním roce se klasický seminář "Setkání uživatelů LBIS/4G" uskutečnil formou tří webinářů. Byla prezentována tato témata: Všeobecný blok: LBIS/4G v roce 2020 a plány na rok 2021 MIS/4G – novinky a rozvoj nástroje pro manažerský reporting Blok Ubytovací agenda: Mailing a SMSing – nástroj pro aktivní komunikaci s klientem Pre check-in a čtečka dokladů – zrychlení nástupu klientů do pobytu On-line rezervace pobytů a integrace s prodejními [...]
Rehabilitace Viniční, Josefská a Dobrovského řídí provoz pomocí LBIS/4G
Rehabilitace MUDr. Antonín Koukal, spol. s r.o. v Brně nasadili na všechny svá pracoviště (Viniční, Josefská a Dobrovského) software pro rehabilitace LBIS/4G. Komplexnost tohoto řešení zajišťuje uživatelům pokrytí těchto agend: Evidence klientů Vedení zdravotní dokumentace Plánování procedur Sledování docházky na procedury Vyúčtování poskytnutých služeb zdravotním pojišťovnám a klientům Ucelené řešení systému pro rehabilitace LBIS/4G pomáhá při řízení tohoto velkého rehabilitačního provozu a optimalizaci využití zdrojů.
V Lázních Jáchymov zrychlili a zjednodušili nástup klientů na recepci
Náš dlouhodobý uživatel Léčebné Lázně Jáchymov a.s. využil možnost propojit subsystém Ubytovací agenda s čtečkou dokladů. Díky tomu je možné během procesu k nástupu hosta importovat informace z osobního dokladu (OP, pas, kartička pojišťovny) do karty klienta v systému LBIS/4G. Tento import dat zásadním způsobem zrychluje odbavení klientů na recepci. Integrace systému LBIS/4G s čtečkou je univerzální. Lze ji použít např. při načítání informací z osobních dokladů při zakládání [...]
LBIS/4G řídí zdravotní a rehabilitační agendu v hotelu Thermal
Lázeňský hotel Thermal Karlovy Vary (www.thermal.cz) modernizovaly svůj informační systém díky přechodu na novou generaci systému LBIS/4G Zdravotní a Rehabilitační agenda. Implementace LBIS/4G zajišťuje následující přínosy a efekty: Moderní technologie LBIS/4G zajišťuje garanci použití systému v dalších letech s vazbou na aktuálně používané technologie. Jednotná databázová struktura a uložení dat zjednodušují správu, nastavení systému a celkové work-flow klientů v rámci všech agend. Řada nových nebo vylepšených funkcí (dělené pobyty a [...]