Aktuality
On-line rezervace pobytů pro hosty lázní a kúpelí
V poslední době sledujeme u našich partnerů v ČR a SR v oblasti lázeňského businessu rostoucí význam on-line rezervací pobytů včetně napojení na další prodejní kanály (Booking.com, Expedia, Hotel.cz, ...). Proto jsme pro naše uživatele realizovali webinář, kde jsme je seznámili s možností integrace systému LBIS/4G Ubytovací agendy na on-line rezervační systém (tzv. Channel manager). Tato integrace umožňuje: on-line prodej pobytů přes webové stránky lázní a kúpelí on-line [...]
Pomáháme se vzděláním studentů Gymnázia Pardubice
Naše společnost poskytla finanční příspěvek (dar) na nákup dataprojektorů do učeben Gymnázia Pardubice – Dašická.
Nová verze LBIS/4G 20.2.
Ve středu 1.7.2020 byl realizovaný pravidelný webinář v rámci kterého, byly představeny nejzajímavější funkce v nové verzi informačního systému (softwaru) LBIS/4G: Rozšíření funkcí pro práci s eNeschopenkou Napojení na čtečku dokladů Nové funkce pro vedení zdravotní dokumentace Rozšiřující funkce pro administraci a předpis léčebných procedur Webináře se zúčastnili dvě desítky našich uživatelů z řad lázní, kúpelí, rehabilitačních ústavů a ambulantních rehabilitací.
Zvýšení počtu rezervací od obchodních partnerů díky on-line náhledu ubytovací kapacity
Dnes jsme pro naše uživatele informačního systému LBIS/4G z řad českých lázní a slovenských kúpelí uspořádali webinář na téma "Náhled ubytovací kapacity pro obchodní partnery via MIS/4G". V rámci něj byl představen nástroj, který umožní obchodním partnerům lázeňských zařízení zjisti on-line dostupnou ubytovací kapacitu. Toto zajistí pro lázně a kúpele následující přínosy: snížení administrativní zátěže obchodního (rezervačního) týmu řízení nabízené kapacity dle aktuální potřeby zrychlení procesu rezervací sledování aktivity [...]
Zrychlujeme a zjednodušujme proces potvrzení rezervace
V souvislosti s obnovením provozu lázní se v posledních několika týdnech setkáváme se zájmem o zjednodušení a zrychlení procesu rezervace pobytu pro pracovníky rezervačních oddělení. Proto jsme u několika našich uživatelů aktivovali funkci Manuální mailing, která zajišťuje snadné odesílání potvrzení rezervace nebo jiného dokumentu klientovi na 2 kliknutí přímo ze systému LBIS/4G. U uživatelů s aktivním Manuálním mailingem je možné následně aktivovat funkci Automatický mailing, což je nástroj pro automatické [...]
Webinář Balíčky služeb v LBIS/4G
Webinář Balíčky služeb v LBIS/4G V úterý 14.4.2020 jsme pro uživatele LBIS/4G uspořádali webinář na téma "Balíčky služeb v LBIS/4G". Cílem webináře bylo ukázat, jak je možno snadno a rychle definovat nové balíčky služeb pro nové segmenty klientů. Toto je aktuálně velmi častý dotaz našich uživatelů, kteří plánují nové produkty pro klienty po znovu otevření lázní. V LBIS/4G se tvoří produktové balíčky pomocí funkčnost Balíčky služeb ZA (Zdravotní agendy). Tato [...]